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Como colocar PETS Em seu Habbo V26!

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@ndrezinho®
DamaGe-
6 participantes

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Como colocar PETS Em seu Habbo V26! Empty Como colocar PETS Em seu Habbo V26!

Mensagem por DamaGe- Qui Abr 01, 2010 3:51 pm

Hoje estarei Ensinando vocês colocar uma PETS em Seu Servidor Versão 26! Esse tutorial É único, e VOCÊ Não Achara Lugar em softwares antigos, portanto, OU modifiquem Não excluam Este Tópico!

Coloque Este Código base nd do Servidor Seu ou seja: o Seu fonte. "Virtualusers.cs" (DENTRO DE SEU emulador VERSÃO 26!)
Código:
"Compra" caso:
using (DatabaseClient dbClient Eucalypt.dbManager.GetClient = ())
if (_isOwner == true)
(
int count = dbClient.getInt (SELECT max (id) FROM roombots ");

if (args [1] gatto == "")
(
if (dbClient.findsResult ("select id de roombots onde roomid =" + + _roomID "'"))
(
sendData ("BK" + "un solo animale Tenere Puoi por estrofe");
)
mais
(
+ int count2 count = 1;


Nome string = args [2];
("atualização do conjunto de usuários créditos dbClient.runQuery = -50 créditos em id =" + userID +"'");
refreshValueables (true, false);

miao String = "Miao!";
zz String = "Zzzzz!";
dbClient.runQuery ("INSERT INTO roombots
(id, roomid, o nome, a missão, a figura, x, y, z freeroam) VALUES ('"+ + count2
"','" + _roomID + "','" + Nome + "',' ciao ', 1,10,9,0,0)");
dbClient.runQuery ("insert into roombots_texts (id, tipo de texto ) values ('"
+ count2 + "',' dizem ','" + + miao "')");
dbClient.runQuery ("inserir
em roombots_texts (id, tipo de texto) values ('"+ count2 +"' , 'dizem', '"+
+ zz "')");
dbClient.runQuery ("insert into roombots_texts_triggers
(id, as palavras, as respostas) values ('"+ count2 + "','" + Nome +"', ' "+ + miao
"')");

sendData ("BK" + "Hai un gatto Acquistato rientrando na estrofe vedrai lo");
)
)
if (args [1] == "Coccodrillo")
(
se dbClient.findsResult (( "select id de roombots onde roomid =" + + _roomID "'"))
(
sendData ("BK" + "un solo animale Tenere Puoi por estrofe");
)
mais
(
+ int count2 count = 1;


Nome string = args [2];
dbClient.runQuery ("usuários de atualização do conjunto de créditos = -50 créditos em id =" + userID +"'");
refreshValueables (true, false);
mensagem String = "Gritar não é necessário";
miao string = "Croc!";
zz String = "Zzzzz!";
dbClient.runQuery ("INSERT INTO roombots
(id, roomid, o nome, a missão, a figura, x, y, z, freeroam, message_noshouting)
values ('"+ + count2" ',' "+ _roomID + "','" + Nome +
"',' ciao ', 2,10,9,0,0'" + mensagem + "')");
dbClient.runQuery ("inserir
em roombots_texts (id, tipo, texto) values ('"+ count2 +"', 'dizem', '"+
+ miao "')");
dbClient.runQuery ("insert into roombots_texts
(id, tipo, texto) values ( "count2 + +" ',' dizem ',' "+ + zz "')");
dbClient.runQuery ("insert into roombots_texts_triggers
(id, as palavras, as respostas) values ('"+ + "','" count2 + Nome + "','" + + miao
"')");
sendData ("BK" + "Hai un Acquistato Coccodrillo rientrando na estrofe vedrai lo");
)
)
)
mais
sendData ("BK" + "La estrofe não è Tua quindi não puoi aggiungere ne rimuovere animali ");
                           
break;

"eli" caso:
using (DatabaseClient dbClient Eucalypt.dbManager.GetClient = ())
if (_isOwner == true)
(
int id = dbClient.getInt ("select id de onde roombots roomid = "+ + _roomID "'");
dbClient.runQuery ("excluir roombots_texts onde id =" + id + "'");
dbClient.runQuery ("excluir roombots onde roomid = '" + _roomID + "'");
dbClient.runQuery (delete "do roombots_coords onde id =" + id + "'");
dbClient.runQuery ("excluir roombots_texts_triggers onde id =" + id + "'");
sendData ("BK" + "Al rientro prossimo na estrofe não troverai più il Tuo animale");

)
mais
sendData ("BK" + "La stanza non è Tua quindi não puoi aggiungere ne rimuovere animali");


break;


disso Depois, abra virtualbot.cs Seu Dentro da pasta Virtualbot emulador Seu e Troque de Tudo Que Está no virtualbot.cs Por isto:
Código:
using System;
using System.Data;
using System.Text;
using System.Threading;
using System.Collections;

using Holo.Virtual.Users;
using Holo.Virtual.Rooms.Pathfinding;
using Ion.Storage;
namespace Holo.Virtual.Rooms.Bots
{
    ///
/// Represents a computer controlled virtual user with an artifical
intelligence (AI). The bot walks around in virtual rooms on specified
coordinates, interacts with other virtual users and serves drinks and
food.
    ///
    internal class virtualBot
    {
        #region Declares
        ///
        /// The ID of the bot in the virtual room.
        ///
        internal int roomUID;
        ///
        /// The virtual room the bot roams in.
        ///
        internal virtualRoom Room;
        ///
        /// The name of the bot.
        ///
        internal string Name;
        ///
        /// The mission/motto that the bot has.
        ///
        internal string Mission;
        ///
        /// The bot's figure string.
        ///
        internal string Figure;

        ///
        /// The X position of the bot in the virtual room.
        ///
        internal int X;
        ///
        /// The Y position of the bot in the virtual room.
        ///
        internal int Y;
        ///
        /// The height of the bot in the virtual room.
        ///
        internal double H;
        ///
        /// The rotation of the bot's head in the virtual room.
        ///
        internal byte Z1;
        ///
        /// The rotation of the bot's body in the virtual room.
        ///
        internal byte Z2;
        ///
        /// Used for pathfinding. The X coordinate of the bot's target square in the virtual room.
        ///
        internal int goalX;
        ///
        /// Used for pathfinding. The Y coordinate of the bot's target square in the virtual room.
        ///
        internal int goalY;
        ///
/// Indicates if the bot uses 'freeroam', which allows it to walk
everywhere where it can go to. Astar pathfinding is used.
        ///
        internal bool freeRoam;
        ///
        /// The message that the bot will use (on random) to shouting people near the bot.
        ///
        internal string noShoutingMessage;

        private delegate void statusVoid(string Key, string Value, int Length);
        ///
        /// Handles the random determining of actions.
        ///
        private Thread aiHandler;
        ///
        /// Contains the texts that the bot can 'say' on random.
        ///
        private string[] Sayings;
        ///
        /// Contains the texts that the bot can 'shout' on random.
        ///
        private string[] Shouts;
        ///
        /// Contains the coordinate's where the bot can walk to. Ignored if freeroam is enabled.
        ///
        private Coord[] Coords;
        ///
        /// Contains the chat triggers where the bot reacts on.
        ///
        private chatTrigger[] chatTriggers;
        ///
        /// The virtualRoomUser object the bot is currently serving an item to.
        ///
        private virtualRoomUser Customer;
        ///
        /// The chatTrigger object that was invoked by the current customer.
        ///
        private chatTrigger customerTrigger;
        #endregion

        #region Constructors/destructors
        ///
        /// Contains the bot's animation statuses.
        ///
        private Hashtable Statuses;
        ///
        /// Initializes a new virtualBot object, loading the walk squares, chat texts etc.
        ///
        /// The database ID of the bot.
        /// The ID that identifies this bot in room.
        /// The virtualRoom object where the bot is in.
        internal virtualBot(int botID, int roomUID, virtualRoom Room)
        {
            this.roomUID = roomUID;
            this.Room = Room;

            DataRow dRow;
            using (DatabaseClient dbClient = Eucalypt.dbManager.GetClient())
            {
dRow = dbClient.getRow("SELECT
name,mission,figure,x,y,z,freeroam,message_noshouting FROM roombots
WHERE id = '" + botID + "'");
            }
            this.Name = Convert.ToString(dRow[0]);
            this.Mission = Convert.ToString(dRow[1]);
            this.Figure = Convert.ToString(dRow[2]);
            this.X = Convert.ToInt32(dRow[3]);
            this.Y = Convert.ToInt32(dRow[4]);
            this.Z1 = Convert.ToByte(dRow[5]);
            this.Z2 = Z1;
            this.goalX = -1;
            this.freeRoam = (Convert.ToString(dRow[6]) == "1");
            this.noShoutingMessage = Convert.ToString(dRow[7]);
            DataColumn dCol;
            using (DatabaseClient dbClient = Eucalypt.dbManager.GetClient())
            {
                dCol = dbClient.getColumn("SELECT text FROM roombots_texts WHERE id = '" + botID + "' AND  type = 'say'");
            }
            this.Sayings = (string[])dataHandling.dColToArray(dCol);
            using (DatabaseClient dbClient = Eucalypt.dbManager.GetClient())
            {
                dCol = dbClient.getColumn("SELECT text FROM roombots_texts WHERE id = '" + botID + "' AND type = 'shout'");
            }
            this.Shouts = (string[])dataHandling.dColToArray(dCol);

            DataTable dTable;
            using (DatabaseClient dbClient = Eucalypt.dbManager.GetClient())
            {
dTable = dbClient.getTable("SELECT words, replies, serve_replies,
serve_item FROM roombots_texts_triggers WHERE id = '" + botID + "'");
            }
            this.chatTriggers = new chatTrigger[dTable.Rows.Count];
            int i = 0;
            foreach (DataRow dbRow in dTable.Rows)
            {
this.chatTriggers[i] = new
chatTrigger((Convert.ToString(dbRow["words"]).ToLower()).Split('}'),
(Convert.ToString(dbRow["replies"])).Split('}'),
(Convert.ToString(dbRow["serve_replies"])).Split('}'),
Convert.ToString(dbRow["serve_item"]));
                i++;
            }
            using (DatabaseClient dbClient = Eucalypt.dbManager.GetClient())
            {
                dTable = dbClient.getTable("SELECT x,y FROM roombots_coords WHERE id = '" + botID + "'");
            }

            Coords = new Coord[dTable.Rows.Count];
            i = 0;

            foreach (DataRow dbRow in dTable.Rows)
            {
                Coords[i] = new Coord(Convert.ToInt32(dbRow["x"]), Convert.ToInt32(dbRow["y"]));
                i++;
            }

            Statuses = new Hashtable();
            aiHandler = new Thread(new ThreadStart(AI));
            aiHandler.Priority = ThreadPriority.BelowNormal;
            aiHandler.Start();
        }
        ///
        /// Safely shuts this virtualBot down and tidies up all resources.
        ///
        internal void Kill()
        {
            try { aiHandler.Abort(); }
            catch { }

            aiHandler = null;
            Room = null;
            Statuses = null;
            Coords = null;
            Sayings = null;
            Shouts = null;
            chatTriggers = null;
            Customer = null;
            customerTrigger = null;
        }
        #endregion

        #region Bot properties
        ///
        /// The details string of the bot, containing room identifier ID, name, motto, figure etc.
        ///
        internal string detailsString
        {
            get
            {
                string petTransformAdd = "";
                string petTransformFigure = "";

                petTransformAdd = "7ui1" + Convert.ToChar(4);
                petTransformFigure = Figure + " 000 " + "98A1C5";

string s = "i:" + roomUID + Convert.ToChar(13) + "a:-1" +
Convert.ToChar(13) + "n:" + petTransformAdd + Name + Convert.ToChar(13)
+ "f:" + petTransformFigure + Convert.ToChar(13) + "l:" + X + " " + Y +
" " + H + Convert.ToChar(13);
                if (Mission != "") { s += "c:" + Mission + Convert.ToChar(13); }
                else { s += "c:" + " Baboh rulez!" + Convert.ToChar(13); }
                return s + ":p" + Convert.ToChar(13);
            }
        }
        ///
        /// The status string of the bot, containing positions, movements, statuses (animations) etc.
        ///
        internal string statusString
        {
            get
            {

                string s = roomUID + " " + X + "," + Y + "," + H.ToString().Replace(",", ".") + "," + Z1 + "," + Z2 + "/";
                foreach (string Key in Statuses.Keys)
                {
                    s += Key;
                    string Value = (string)Statuses[Key];
                    if (Value != "")
                        s += " " + Value;
                    s += "/";
                }
                return s;
            }
        }
        #endregion

        #region Actions
        ///
/// Invoked by a virtualRoomUser. There is checked if this bot reacts
on a certain chat message, if so, then replies/orders etc are processed.
        ///
        /// The virtualRoomUser object that interacts with this bot by saying a message.
        /// The message that the virtualRoomUser said to this bot.
        internal void Interact(virtualRoomUser roomUser, string Message)
        {
            Message = Message.ToLower();
            string[] messageWords = Message.Split(' ');
            if (chatTriggers != null)
            {
                foreach (chatTrigger Trigger in chatTriggers)
                {
                    for (int i = 0; i < messageWords.Length; i++)
                    {
                        if (Trigger.containsWord(messageWords[i]))
                        {
                            if (Trigger.serveItem != "") // Serve an item, walk up to the customer and hand over the beverage
                            {
                                if (Customer != null) // The bot is currently serving a different room user, ignore this trigger
                                    return;

                                Coord Closest = getClosestWalkCoordTo(roomUser.X, roomUser.Y);
                                if (Closest.X == -1) // Can't serve this user (no square close enough)
                                    return;

                                Room.sendSaying(this, Trigger.Reply);
                                removeStatus("dance");

addStatus("carryd", Trigger.serveItem); // Make the bot starting to
carry the order to deliver it
                                goalX = Closest.X;
                                goalY = Closest.Y;
                                this.Customer = roomUser;
                                this.customerTrigger = Trigger;
                            }
                            else
                            {
                                this.Z1 = Rotation.Calculate(X, Y, roomUser.X, roomUser.Y);
                                this.Z2 = this.Z1;
                                Room.sendSaying(this, Trigger.Reply);

                            }
                            return; // One trigger per time
                        }
                    }
                }
            }
        }
        ///
        /// If the bot currently is processing an order, then it'll hand over the order and prepare for a new one.
        ///
        internal void checkOrders()
        {
            if (Customer != null)
            {
                {
                    goalX = -1;
                    Rotate(Customer.X, Customer.Y);
                    removeStatus("carryd");
                    Room.sendSaying(this, customerTrigger.serveReply);

                    if (Customer.statusManager.containsStatus("sit") == false)
                    {
                        Customer.Z1 = Rotation.Calculate(Customer.X, Customer.Y, X, Y);
                        Customer.Z2 = Customer.Z1;
                    }
                    Customer.statusManager.carryItem(customerTrigger.serveItem);
                }

                {
                    Customer = null;
                    customerTrigger = null;
                }
            }
        }
        ///
/// Rotates the bot to a certain X and Y coordinate and refreshes it in
the room. If the bot is sitting, then rotating will be ignored.
        ///
        /// The X coordinate to face.
        /// The Y coordinate to face.
        internal void Rotate(int toX, int toY)
        {
            Rotate(Rotation.Calculate(X, Y, toX, toY));
        }
        ///
        /// Sets a new rotation for the bot and refreshes it in the room. If the bot is sitting, then rotating will be ignored.
        ///
        /// The new rotation to use.
        internal void Rotate(byte R)
        {
            if (R != Z1 && Statuses.ContainsKey("sit") == false)
            {
                Z1 = R;
                Z2 = R;
                Refresh();
            }
        }
        ///
        /// Returns a Coord object with the X and Y of the walkcoord that is as closest to the given position.
        ///
        /// The X position.
        /// The Y position.
        internal Coord getClosestWalkCoordTo(int X, int Y)
        {
            int minDistance = 6;
            Coord Closest = new Coord(-1, 0);

            foreach (Coord Coord in Coords)
            {
                int curDistance = Math.Abs(X - Coord.X) + Math.Abs(Y - Coord.Y);
                if (curDistance < minDistance)
                {
                    minDistance = curDistance;
                    Closest = Coord;
                }
            }

            return Closest;
        }
        #endregion

        #region Status management
        ///
/// Adds a status key and a value to the bot's statuses. If the status
is already inside, then the previous one will be removed.
        ///
        /// The key of the status.
        /// The value of the status.
        internal void addStatus(string Key, string Value)
        {
            if (Statuses.ContainsKey(Key))
                Statuses.Remove(Key);
            Statuses.Add(Key, Value);
        }
        ///
        /// Removes a certain status from the bot's statuses.
        ///
        /// The key of the status to remove.
        internal void removeStatus(string Key)
        {
            try
            {
                if (Statuses.ContainsKey(Key))
                    Statuses.Remove(Key);
            }
            catch { }
        }
        ///
        /// Returns a bool that indicates if the bot has a certain status at the moment.
        ///
        /// The key of the status to check.
        internal bool containsStatus(string Key)
        {
            return Statuses.ContainsKey(Key);
        }
        ///
        /// Refreshes the status of the bot in the virtual room.
        ///
        internal void Refresh()
        {
            Room.Refresh(this);
        }
        ///
/// Adds a status to the bot, keeps it for a specified amount of time
[in ms] and removes the status. Refreshes at add and remove.
        ///
        /// The key of the status, eg, 'sit'.
        /// The value of the status, eg, '1.0'.
        /// The amount of milliseconsd to keep the status before removing it again.
        internal void handleStatus(string Key, string Value, int Length)
        {
            if (Statuses.ContainsKey(Key))
                Statuses.Remove(Key);
            new statusVoid(HANDLESTATUS).BeginInvoke(Key, Value, Length, null, null);
        }
        private void HANDLESTATUS(string Key, string Value, int Length)
        {
            try
            {
                Statuses.Add(Key, Value);
                Refresh();
                Thread.Sleep(Length);
                Statuses.Remove(Key);
                Refresh();
            }
            catch { }
        }
        #endregion

        #region Misc
        ///
        /// Ran on a thread. Handles the bot's artifical intelligence, by interacting with users and using random values etc.
        ///
        private void AI()
        {
            int lastMessageID = -1;
            Random RND = new Random();
            //try
            {
                while (true)
                {
                    if (Customer != null) // Currently serving a different user
                        continue;

                    int ACTION = RND.Next(0, 4);
                    switch (ACTION)
                    {
                        case 1: // Move
                            {
                                removeStatus("jmp");
                                removeStatus("sit");
                                removeStatus("ded");
                                Coord Next = new Coord();
                                int[] Borders = Room.getMapBorders();
                                {
                                    Next = new Coord(RND.Next(0, Borders[0]), RND.Next(0, Borders[1]));
                                    goalX = Next.X;
                                    goalY = Next.Y;
                                }
                                break;
                            }

                        case 2: // Status
                            {
                                int action = RND.Next(1, 4);
                                switch (action)
                                {
                                    case 1:

                                        removeStatus("jmp");
                                        removeStatus("ded");
                                        addStatus("sit", string.Concat(1));
                                        Refresh();

                                        break;

                                    case 2:
                                        removeStatus("sit");
                                        removeStatus("ded");
                                        addStatus("jmp", string.Concat(1));
                                        Refresh();
                                        break;

                                    case 3:
                                        removeStatus("sit");
                                        removeStatus("jmp");
                                        addStatus("ded", string.Concat(1));
                                        Refresh();
                                        break;

                                }
                                break;
                            }

                        case 3: // Say
                            {
                                foreach (chatTrigger Trigger in chatTriggers)
                                    Room.sendSaying(this, Trigger.Reply);
                                break;
                            }





                    }
                    Thread.Sleep(3000);
                    Out.WriteTrace("Bot AI loop");
                }
            }
            //catch { aiHandler.Abort(); }
        }
        #endregion

        #region Private objects
        ///
        /// Represents a trigger that can be invoked by a chat message. Results in a reply and/or an order confirmation.
        ///
        private class chatTrigger
        {
            ///
            /// A System.String array with words that invoke this trigger.
            ///
            private string[] Words;
            ///
            /// A System.String array with replies that are used when this trigger is invoked.
            ///
            private string[] Replies;
            ///
            /// A System.String array with replies that are used when the bot hands over the food/drink item for this trigger.
            ///
            private string[] serveReplies;
            ///
            /// The item (food/drink) that will be served when one of this trigger's words match a given word.
            ///
            internal string serveItem;
            internal chatTrigger(string[] Words, string[] Replies, string[] serveReplies, string serveItem)
            {
                this.Words = Words;
                this.Replies = Replies;
                this.serveReplies = serveReplies;
                this.serveItem = serveItem;
            }
            ///
            /// Returns a boolean that indicates if this trigger replies on a certain word.
            ///
            /// The word to check.
            internal bool containsWord(string Word)
            {
                if (Word.Substring(Word.Length - 1, 1) == "?")
                    Word = Word.Substring(0, Word.Length - 1);

                for (int i = 0; i < Words.Length; i++)
                    if (Words[i] == Word)
                        return true;
                return false;
            }
            ///
            /// Returns a random reply from the replies array.
            ///
            internal string Reply
            {
                get
                {
                    return Replies[new Random(DateTime.Now.Millisecond).Next(0, Replies.Length)];
                }
            }
            ///
            /// Returns a random 'hand over item, here you are' reply from the replies array.
            ///
            internal string serveReply
            {
                get
                {
                    return serveReplies[new Random(DateTime.Now.Millisecond).Next(0, serveReplies.Length)];
                }
            }
        }
        #endregion
    }
}

Agora, em VÁ SUA banco de dados Dentro do phpmyadmin , SQL e coloque em VÁ ISTO:
Código:
- ----------------------------
- Estrutura da tabela para roombots
- ------------ ----------------
DROP TABLE IF EXISTS `roombots»;
CREATE TABLE `roombots` (
`id` int (10) NOT NULL auto_increment,
`roomid` int (10) NOT NULL ,
`nome` varchar (50) COLLATE não NULL latin1_general_ci,
«missão» varchar (100) cotejar latin1_general_ci default NULL,
`valor` texto cotejar latin1_general_ci NOT NULL,
`x` int (5) NOT NULL,
`y` int (5 ) NOT NULL,
`z` int (1) NOT NULL,
`freeroam ENUM ('1 ', '0') latin1_general_ci cotejar NOT NULL default '0 ',
`message_noshouting` varchar (200) NOT NULL default cotejar latin1_general_ci "Gritar não é necessário. ',
PRIMARY KEY (`id`)
) ENGINE = MyISAM DEFAULT CHARSET = latin1 COLLATE = latin1_general_ci;

- ----------------------- -----
- Quadro estrutura para roombots_coords
- ----------------------------
DROP TABLE IF EXISTS `roombots_coords»;
CREATE roombots_coords TABLE `` (
`id` int (10) NOT NULL,
`x` int (5) NOT NULL,
`y` int (5) NOT NULL
) ENGINE = MyISAM DEFAULT CHARSET = latin1 COLLATE = latin1_general_ci;

- - --------------------------
- Quadro estrutura para roombots_texts
- ---------------- ------------
DROP TABLE IF EXISTS `roombots_texts»;
CREATE TABLE `roombots_texts` (
`id` int (10) NOT NULL,
`tipo enum '(' mensagem ',' dizer ') cotejar latin1_general_ci NOT NULL,
`texto` varchar (255) cotejar latin1_general_ci NOT NULL
) ENGINE = MyISAM DEFAULT CHARSET = latin1 COLLATE = latin1_general_ci;

- --------------------- -------
- Quadro estrutura para roombots_texts_triggers
- ----------------------------
DROP TABLE IF EXISTS `roombots_texts_triggers» ,
CREATE TABLE `roombots_texts_triggers` (
`id` int (10) NOT NULL,
`texto` palavras cotejar latin1_general_ci NOT NULL,
`texto` respostas cotejar latin1_general_ci NOT NULL,
`texto` serve_replies cotejar latin1_general_ci NOT NULL,
`serve_item` varchar (20 ) cotejar latin1_general_ci NOT NULL
) ENGINE = MyISAM DEFAULT CHARSET = latin1 COLLATE = latin1_general_ci;
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Mensagem por @ndrezinho® Sex Abr 02, 2010 11:17 am

Dj5Queijos eu peço q me devolva meu Cargo de ADM ou vou reclamar pro FELIX

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Como colocar PETS Em seu Habbo V26! Empty Re: Como colocar PETS Em seu Habbo V26!

Mensagem por DamaGe- Sex Abr 02, 2010 11:53 am

tirei vc da Equipe e Pronto
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Mensagem por @ndrezinho® Sex Abr 02, 2010 5:27 pm

affe vo reclama pro felix

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Mensagem por DamaGe- Sex Abr 02, 2010 6:12 pm

eu sou o félix
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Mensagem por Guga Sáb Abr 03, 2010 12:06 pm

uma vez fui fazer esse tuto fudeu meu habbo mas vo tentar denovo Very Happy
Guga
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Mensagem por DamaGe- Sáb Abr 03, 2010 1:09 pm

com v36|v35 não pega!!
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Mensagem por Guga Sáb Abr 03, 2010 1:10 pm

ḋј5συεïјøṡ™️ escreveu:com v36|v35 não pega!!
porisso que fudeu rsrsrs
Guga
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Mensagem por DamaGe- Sáb Abr 03, 2010 1:11 pm

kkkkk,vc não viu que era pra v26?
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Mensagem por ραττяιс Sáb Abr 03, 2010 2:59 pm

muito bom, muito bom mesmo!
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Mensagem por DamaGe- Sáb Abr 03, 2010 5:26 pm

Obrigado aee!!
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Mensagem por HeaDShoT~* Seg Abr 05, 2010 8:12 am

Guga escreveu:
ḋј5συεïјøṡ™️ escreveu:com v36|v35 não pega!!
porisso que fudeu rsrsrs

Se Não Sabe Ler Guga Olha o Título é Pra v26 e Não "v36" opakspokask'
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Mensagem por DamaGe- Seg Abr 05, 2010 8:57 am

acho que ele não leu!!
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Mensagem por Lmrc Dom Jan 23, 2011 7:54 am

Bom, este tutorial não serve para todos os emuladores v26.
Mas sim, serve para uma boa parte dos emuladores.
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